vineri, 22 iulie 2011

„Avangarda literară” acum și în format electronic

     Știm că a trecut mult timp de când nu am mai dat nici un semnal de viață, însă e vacanță; atât pentru elevi, cât și pentru studenți și nu numai!
      Cu toate că ne-am propus acum câteva săptămâni să luăm și noi o vacanță. Putem fi fericiți, am terminat primul an de cenacliști (cel puțin pentru mine a fost primul an) cu o serie de reușite, ultima fiind chiar un reportaj pentru R TV Galați. Sperăm să facem rost cât mai repede de filmarea în cauză.
     Totuși, avem o veste bună pentru cei care nu au apucat să pună mâna pe unealta avangardistă: o distribuim - la fel de gratuit - și pe internet, disponibilă pentru download. Nu sunt prea familiarizat cu site-urile de upload, însă, teoretic, ar trebui să downloadați un fișier pdf din următorul link.

     Sperăm să revenim cu forțe proaspete, prospere și să ridicăm potențialul nostru - dar și al celor ce vor să ne susțină - pe culmile pe care trebuie să ajungă. Ne revedem în toamnă, în același loc!
P.S.: în cazul în care linkul oferit nu merge, trimiteți-mi un email pe imircea.anghel@gmail.com și am să vă trimit eu revista în format pdf. Pentru alte nelămuriri sau informații, apelați cu încredere la aceași adresă sau la colegii mei. S-aveți o vacanță plăcută! :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu